نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
خسته شدیم !!!

خسته شدیم !!!

بر اساس مصاحبه ی جدید هورست هلدت مدیر ورزشی باشگاه شالکه، در صورتی که شرایط مناسبی فراهم شود یولین دراکسلر می تواند به تیم دیگری ملحق شود.

پس از جدایی ستارگانی همچون آندرا پیرلو، کارلوس توز و آرتورو ویدال در نقل و انتقالات تابستانی، جوزپه ماروتا به دنبال یک هافبک تهاجمی خلاق برای ترکیب موردنظر آلگری است و دراکسلر در صدر لیست موردنظر بانوی پیر قرار دارد.

پیش از این پیشنهاد اولیه یوونتوس با مخالفت سران شالکه رو به رو شده بود. امروز نیز در گزارش ها منتشر شده بود که پیشنهاد جدید یوونتوس نیز رد شده است. با این حال به نظر می رسد باشگاه شالکه می تواند به بازیکن خود اجازه ی ملحق شدن به بانوی پیر را بدهد.

هلدت در کنفرانس خبری در مورد این موضوع صحبت کرد:

" ما پیشنهادی برای دراکسلر دریافت کردیم، ولی آن را رد کردیم. این مساله واضح است و همه آن را می دانند، ولی پس از آن ما هیچ گونه پیشنهادی دریافت نکردیم. تمام چیزهایی که در رسانه های ایتالیا گفته می شود، همگی شایعه هستند و اتفاق نیفتاده اند."

" هنگامی که ما قرارداد یولین را در سال 2013 تمدید کردیم با او به یک توافق شفاهی رسیدیم. من تعهد داده ام در صورتی که موضوع مهمی دوباره مطرح شود با یولین در این باره صحبت کنم. بنابراین، هیچ چیزی را تا 31 آگوست غیرمتحمل نمی دانم. اگرچه، شالکه نمی خواهد او را با تخفیف به فروش برساند."

"انجمن مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران"

برای حمایت از ما بر روی تبلیغ سمت چپ سایت کلیک فرمایید !


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: